zondag 17 maart 2013

De Kont

De Kont


Een kont
Iedereen heeft een kont
De één een mooie en de andere wat minder
Maar een kont hebben we allemaal
Mooie ronde billen 
Beetje stevig of juist heel smal
Lelijke zijn er ook
Maar dat is ieder zijn eigen mening
Is iets persoonlijks
Wat een mooie kont is of juist niet
Heren hebben een kont
Dames hebben een kont
Iedereen heeft een kont
De kont wordt voor verschillende doeleinde gebruikt
Er zijn er die doen er dingen mee die ik niet doe
De aars is het middelpunt van de kont
D'r komt wat uit 
En bij sommige gaat er wat in
Lekker zelf weten
Mijn hobby is het niet
Maar goed
Vergeet de aars en kijk naar de kont
Van je man
Of van je vrouw
Of kijk eens naar de kont van de buurvrouw
Of buurman
Naar gelang uw intresse
Maar zeg nu eens eerlijk tegen die persoon 
Of mischien ook niet
Wat u er van vind
Dan maakt de kont ook wat los
Zie vaak mooie foto's
Van een kont
Internet is gemaakt voor de kont
Bent u trots op uw kont
Of denkt u nee
Mijn maakt het niet uit
Mijn kont
Daar zit ik op




Geen opmerkingen:

Een reactie posten